Spring til indhold

Undervisere

Undervisere

Billedskolens undervisere er professionelt uddannede kunstnere og billedkunstlærere. Underviserne støtter eleverne i at udvikle, styrke og forfine deres eget udtryk indenfor billedsproget. Mød underviserne her.

Sisse Hoffmann

Sisse Hoffmann

Tlf 25 15 66 71

Sisse underviser bredt i eksperimenterende og traditionelle metoder. Sisse ønsker at eleverne bliver præsenteret for mange forskellige materialer og måder at bruge billedsproget på. Hun lægger derfor vægt på at der i undervisningen er plads til at eksperimentere og undersøge, og at arbejde med metoder, der skaber nysgerrighed og styrker fantasien.

Foto af David Dellagi

David Dellagi

Tlf 31 32 12 56

David underviser i forskellige billedkunstneriske medier,
materialer og teknikker, med fokus på elevernes forestillings- og
observationsevner. Han lægger vægt på at skabe en legende
og positiv stemning, med en gradvis indlæring af færdigheder
og viden. Selvstændig kreativ tænkning tilskyndes, og går hånd
i hånd med socialt samvær og samarbejde.

 

foto af Isabella Sajin-Henningsen

Isabella Sajin-Henningsen

Isabella er optaget af at styrke den enkelte elevs fantasi og billedsprog gennem undervisning i forskellige teknikker og materialer. Hendes undervisning veksler mellem stillede opgaver og frie hænder.

Her er plads til både fordybelse og leg. Isabella lægger vægt på at skabe et hyggeligt, inspirerende og lærerigt miljø, som giver eleverne de bedste forudsætninger for at udforske billedkunstens verden.

Underviser Astrid Mette Raba

Astrid-Mette Raba

30 13 14 10

 

Astrid Mette underviser i billedkunst.

Som underviser fokuserer Astrid på en legende og fantasifuld tilgang til læring, hvor kreativitet er nøgleordet.  

Med hendes baggrund inden for tegning og maleri guider hun eleverne i at udvikle deres tekniske færdigheder og inspirerer dem til at eksperimentere med forskellige materialer, herunder skulptur og ler. 

I undervisningen vil der være individuel vejledning, hvor hun vægter en rar stemning og social inklusion højt.